sedilog GmbH je mladá, dynamická, moderní, expandující logistická společnost s přibližně 200 zaměstnanci na různých místech v Německu. Naše portfolio zahrnuje logistickou výzvu v oblasti dodávky nábytku a kuchyní, stejně jako jeho montáž a 3D měření.
Vaše úkoly
- Zpracování a příprava mzdové agendy v souladu s platnými daňovými předpisy a předpisy o sociálním zabezpečení
- Kontaktní osoba pro všechny záležitosti související s fakturací, daní z příjmu a sociálním zabezpečením
- Odsouhlasení účtů a tvorba rezerv pro měsíční uzávěrku
- Obecné zapojení do každodenní činnosti oddělení lidských zdrojů
- Včasná měsíční příprava reportů fakturačních údajů externím subjektům, ke kterým je společnost zavázána
- Systémy podávání zpráv a certifikace
- Správa a údržba kmenových dat personálu
- Vytváření různých tabulek a seznamů pomocí MS Excel
Váš profil
- Úspěšně dokončené obchodní školení
- Hluboké odborné zkušenosti v oblasti mzdového účetnictví
- Zkušená znalost daní z příjmu, sociálního zabezpečení a pracovního práva
- Dobrá uživatelská znalost používání balíku MS Office
- Znalost ERP, např. B. v SAP nebo DATEV jsou výhodou
- Vysoká afinita k číslům a analytickým dovednostem
- Závazek a flexibilita
- Nezávislý, strukturovaný a spolehlivý způsob práce
- Ochota dále se vzdělávat
Nabízíme
Náročné úkoly a možnosti rozvoje, atraktivní možnosti výdělku.
Jako odpovědný zaměstnavatel žijeme slučitelností práce a rodiny a investujeme do dalšího vzdělávání a zdraví našich zaměstnanců.
Rádi zaměstnáme i těžce zdravotně postižené nebo ekvivalentní zaměstnance.